Herb

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Dębnica Kaszubska

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

P r o t o k ó ł Nr IV/2011 z dnia 25-01-2011

Data posiedzenia:
2011-01-25

Status:
Zakończone

Porządek posiedzenia:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z III sesji Rady Gminy VI kadencji,
2. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami i wykonania uchwał.
3. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres między sesjami:
a) Komisji Kultury i Oświaty
b ) Komisji Rewizyjnej,
c) Komisji Infrastruktury i Budżetu.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) uchwalenia "Gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie na lata 2011 - 2013" oraz trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz warunków jego funkcjonowania,
b) określenia warunków i trybów finansowania rozwoju sportu przez gminę Dębnica Kaszubska ,
c) zmiany uchwały Rady Gminy Dębnica Kaszubska z dnia 10 listopada 2010 r. Nr LI/345/2010 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2011 rok,
d) określenia wzorów formularzy na podatek od nieruchomości, rolny, leśny,
e) zatwierdzenia "Planu Odnowy Miejscowości Łabiszewo na lata 2009 - 2018",
f) zatwierdzenia "Planu Odnowy Miejscowości Borzęcino, Borzęcinko, Brzeziniec na lata 2009 - 2018",
g) zatwierdzenia "Planu Odnowy Miejscowości Żarkowo na lata 2009 - 2018",
h) zatwierdzenia "Planu Odnowy Miejscowości Kotowo na lata 2009 - 2018",
i) zatwierdzenie "Planu Odnowy Miejscowości Podole Małe na lata 2009 - 2018".
5. Interpelacje radnych.
6. Wolne wnioski, zapytania i informacje.
7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
8. Zamknięcie obrad.


Uwagi:
W sesji udział wzięli:
a/ czternastu radnych Rady Gminy - nieobecny P. Pałubicki /spóźnienie: M. Mnich10:10, K. Badowski - 10:15/
b/ Wójt Gminy - Eugeniusz Dańczak
c/ Sekretarz Gminy - Iwona Wójcik
d/ Skarbnik Gminy - Marek Malinowski
e/ Radca Prawny - Edyta Zubka
e/ Kierownik OPS - Krystyna Szustak
f/ Dyrektor Sz. P. w Gogolewie - Iwona Warkocka



Załączniki

Protokół Nr IV/10 z sesji Rady Gminy (119.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument