Herb

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Dębnica Kaszubska

Logo Biuletynu Informacji Publicznej

P r o t o k ó ł Nr XXXVIII/09 z 26.11.2009 r.

Data posiedzenia:
2009-11-26

Status:
Zakończone

Porządek posiedzenia:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b) przyjęcie porządku obrad,
c) przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
2. Sprawozdanie Wójta z działalności między sesjami i wykonania uchwał,
3. Sprawozdanie z działalności Komisji Rady za okres między sesjami:
a) Komisji Kultury i Oświaty,
b) Komisji Rewizyjnej,
c) Komisji Infrastruktury i Budżetu.
4. Podjęcie uchwały w sprawie:
a) zatwierdzenia taryf cen i stawek opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę z wodociągów wiejskich i zbiorowe odprowadzenie ścieków do urządzeń kanalizacyjnych stanowiących mienie komunalne Gminy Dębnica Kaszubska,
b) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2010 rok,
c) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2010 rok,
d) określenia wysokości stawek opłaty miejscowej na 2010 rok,
e) stwierdzenia zgodności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów w miejscowości Dobra ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dębnica Kaszubska,
f) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu zespołu zabudowy turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Dobra gmina Dębnica Kaszubska (TEREN A - część zachodnia),
g) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu zespołu zabudowy turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Dobra gmina Dębnica Kaszubska (TEREN B - część wschodnia),
h) zmian w budżecie Gminy na 2009 rok.
5. Interpelacje radnych.
6. Wolne wnioski, zapytania i informacje w tym informacja z analizy oświadczeń majątkowych Wojewody Pomorskiego oraz Naczelnika Urzędu Skarbowego w Słupsku i Koszalinie.
7. Odpowiedzi Wójta na interpelacje i zapytania zgłoszone w trakcie sesji.
8. Zamknięcie obrad.


Uwagi:
W sesji udział wzięli:
a) trzynastu radnych Rady Gminy - nieobecni: A. Łomża, M. Szumski
b) Wójt Gminy - Eugeniusz Dańczak
c) Sekretarz Gminy - Iwona Wójcik
d) Skarbnik Gminy - Marek Malinowski
e) Edyta Zubka - Radca Prawny
f) Kierownik OPS - Krystyna Szustak



Załączniki

Protokół Nr XXXVIII/09 (119.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument