ZAMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
e-mail :drawsko@post.pl
NIP: 674-00-06-008, REGON: 330920742
____________________________________________________________________________________________
KARTA USŁUG nr SO/1/9
_____________________________________________________________________________________
ZAMELDOWANIE DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o zameldowanie.
- Kopia tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego/budynku (oryginał do wglądu).
- Wypełniony druk „zgłoszenie pobytu stałego” lub „zgłoszenie pobytu czasowego”.
- Dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, gdy stronę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu. Pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym.
- Inne dokumenty mające wpływ na rozstrzygnięcie sprawy.
- Wniosek może zostać złożony w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź profilem zaufanym).
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 poz. 657).
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – KPA (Dz. U. z 2016 poz. 23).
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 poz. 1827)
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2015 poz. 1852).
Opłaty:
Opłata skarbowa:
- za decyzję administracyjną – 10 zł;
- za udzielone pełnomocnictwo – 17 zł.
Sprawę prowadzi:
Biuro Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim, pokój 113
Termin załatwienia sprawy:
Do dwóch miesięcy, w sprawach skomplikowanych termin ulega przedłużeniu.
Tryb odwoławczy:
Stronie służy prawo złożenia odwołania do Wojewody Zachodniopomorskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, tj. Burmistrza Drawska Pomorskiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Inne informacje:
Organ administracji publicznej może żądać dostarczenia dodatkowych dokumentów mających wpływ na prowadzone postępowanie administracyjne (wyroki sądowe i inne).