Zamknij okno

Urząd Gminy Dębnica Kaszubska Wersja do druku Drukuj dokument

Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy

Do zadań sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu, wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta, a w szczególności:
1. organizowanie pracy urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy,

  1. nadzorowanie i kompletowanie dokumentacji z prac rady,
  2. przyjmowanie ustnych oświadzczeń ostatniej woli spadkodawców
  3. nadzorowanie przestrzegania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej
  4. organizowanie biblioteki urzędu
  5. nadzorowanie pracy na stanowiskach
    - zastępcy kierownika USC,
    - ds. ewidencji ludności,
    - ds. organizacyjno-kadrowych,
    - ds. obsługi organów gminy,
    - ds. kancelaryjnych,
  6. nadzorowanie pracy szkół w zakresie kompetencji organu prowadzącego określonych w przepisach oświatowych,
  7. przygotowanie projektu statutu gminy i regulaminu organizacyjnego urzędu,
  8. wykonywanie dodatkowych zadań powierzonych przez wójta.

Źródło informacji:
Danuta Fiedot
Data wytworzenia:
(brak danych)
Data publikacji:
2005-08-08 11:02:51
Ostatnia zmiana:
2007-06-22 11:27:35